Στην παρούσα μεταπτυχιακή
εργασία μελετήθηκε η κατασκευή δύο σύμμικτων κτηρίων
που προορίζονται για χώρους στάθμευσης οχημάτων.
Αρχικά, συγκεντρώθηκαν τα γενικά στοιχεία και οι
κανόνες που διέπουν το σχεδιασμό των χώρων
στάθμευσης σύμφωνα με τη διεθνή νομοθεσία καθώς και
οι ιδιαίτερες προδιαγραφές που απαιτούνται για τις
μεταλλικές κατασκευές τέτοιου τύπου. Εν συνεχεία,
αποφασίστηκε να μελετηθούν δύο κτήρια, ένα κανονικό
και ένα μη κανονικό σε όψη. Επιλέχθηκαν οι τελικές
διατάξεις των κτηρίων, σχεδιάστηκαν οι φέροντες
οργανισμοί που αποτελούνται από μεταλλικά
υποστυλώματα και αρθρωτές σύμμικτες δοκούς. Ως προς
τη μελέτη των κατασκευών εφαρμόστηκε ελαστική και
δυναμική φασματική ανάλυση από πρόγραμμα
πεπερασμένων στοιχείων, ενώ πραγματοποιήθηκε
ικανοτικός σχεδιασμός και οι εξής επιπλέον έλεγχοι:
έλεγχος έναντι κρουστικών φορτίων και
ομοιομορφοποίηση διατομών για κατασκευαστικούς
λόγους. Με βάση τα ανωτέρω προέκυψε η τελική
διαστασιολόγηση των φέροντων οργανισμών των
κατασκευών. Πραγματοποιήθηκαν επίσης, έλεγχος
σύμμικτης πλάκας και διατμητικών ήλων καθώς και
διαστασιολόγηση τυπικών συνδέσεων στους
δυσμενέστερους κόμβους.