Αντικείμενο της
παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της δυναμικής
συμπεριφοράς μιας πεζογέφυρας η οποία υποβάλλεται σε
ανθρώπινη φόρτιση. Ο ανθρώπινος βηματισμός δεν είναι
περιοδικός και έτσι καθιστά δύσκολο την μελέτη της απόκρισης
της γέφυρας καθώς ένας ή και περισσότεροι πεζοί διασχίζουν
την γέφυρα αυτή.
Στο πρώτο
κεφάλαιο, γίνεται μια αναφορά στα μοντέλα της φόρτισης καθώς
και στις συχνότητες που έχουν καταγραφεί για διάφορα είδη
βηματισμού και ενδεικτικά αναφέρονται κάποιες διαφορές που
παρατηρούνται στην εισαγωγή των δεδομένων ανάλογα με την
βιβλιογραφία που αποφασίζει ο μελετητής να ακολουθήσει.
Στο δεύτερο
κεφάλαιο, γίνεται μια σύντομη περιγραφή της διαδικασίας
σχεδιασμού καθώς και στην μέθοδο που χρησιμοποιείται
συνηθέστερα, η οποία είναι η μέθοδος των πεπερασμένων
στοιχείων.
Στο τρίτο κεφάλαιο
παρατίθενται πληροφορίες από διάφορους κανονισμούς
όπως τον Βρετανικό, τον Ευρωκώδικα
EN 1990 και το
ISO 10137.
Στο τέταρτο, στο
πέμπτο και στο έκτο γίνεται η περιγραφή της πεζογέφυρας που
προσομοιώθηκε για την συγκεκριμένη δυναμική ανάλυση με το
πρόγραμμα
A
nsys
v.13 , η στατική
της ανάλυση και η ιδιομορφική ανάλυση αντίστοιχα.
Στο έβδομο
κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στη θεωρία των μονοβάθμιων και
πολυβάθμιων συστημάτων και πραγματοποιείται ο έλεγχος και η
ανάλυση της δυναμικής συμπεριφοράς της εξεταζόμενης
πεζογέφυρας και τέλος εξάγονται συμπεράσματα για την
δυναμική της απόκριση.
|